توضیحات پلیس درخصوص استفاده از کودکان کار در حمل مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت به تشریح صحت و سقم مساله خرید و فروش مواد مخدر و جابه‌جایی آن توسط کودکان کار پرداخت.

به گزارش رکنا، سرهنگ عبدالوهاب حسن وند، رئیس پلیس مواد مخدر پایتخت جزئیات سوء استفاده از کودکان کار برای انتقال مواد مخدر را تشریح کرد.

وی در این باره گفت: سوء استفاده قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ از کودکان کار کشور در امر خرید و فروش و جابه جایی مواد مخدر صحت ندارد.

حسن وند تصریح کرد: صحبت‌ها و اخباری که درباره سوء استفاده از کودکان کار در فضای مجازی و برخی صفحات به چشم می خورد، به شدت تکذیب می شود.

رئیس پلیس مواد مخدر پایتخت یادآور شد: اگر فردی از شهروندان خبری درباره سوء استفاده سوداگران مرگ از کودکان در تجارت مواد مخدر دارند، موضوع را با پلیس و تلفن ۱۱۰ در میان بگذارند.

گفتنی است؛ اخیرا انتشار برخی کلیپ ها و تصاویر در صفحات مجازی از سوء استفاده قاچاقچیان از کودکان و به ویژه کودکان کار درباره جابه جایی و خرید و فروش مواد مخدر حکایت داشته اند.

در سال های گذشته نیز مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهاراتی درباره بهره کشی سوداگران مرگ از کودکان کار برای حمل مواد مخدر انجام داده بودند. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 673770 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟