کرونای تهران نارنجی می شود! /  کرونا در تهران 18 درصد افزایش یافت

کرونا در پایتخت وضعیت نامناسبی را ایجاد کرده و آمار بستری تا 18 درصد افزایش یافته است.

به گزارش رکنا، دکتر نادر توکلی درباره وضعیت بیماری کرونا در استان تهران، گفت: متاسفانه از هفته گذشته تاکنون ۱۸ درصد افزایش بار بستری داشتیم که این نگران کننده است. گرچه در اسفند ماه روند مرگ و میرمان نسبت به بهمن ماه کمتر بود، اما به هر حال این افزایش در بستری را داشتیم که نگران کننده است.

وی گفت: این افزایش بستری به افزایش تراکم جمعیتی و کاهش رعایت فاصله گذاری اجتماعی منتسب می‌شود که طی یک هفته اخیر در تهران رخ داده و همچنان هم ادامه دارد.

وی افزود: این افزایش بستری در کل بوده است و در سن خاصی نبوده است. در عین حال متاسفانه تعداد ورودی بیماران بدحال مبتلا به کرونا به بیمارستان‌ها نیز افزایش یافته است.

توکلی درباره مجاز بودن سفر به شهرهای زرد و آبی و احتمال سفر تهرانی‌ها در تعطیلات نوروز ، گفت: به دلیل اینکه تهرانی‌ها معمولا به همه نقاط کشور سفر می‌کنند، اگر در تعطیلات هم سفر کنند و حجم زیادی از سفر را داشته باشیم، متاسفانه در هفته سوم فروردین احتمالا آلودگی در شهرهای مختلف تهران وجود دارد و بر همین اساس درباره هفته سوم و چهارم فروردین ماه در تهران هشدار می‌دهیم.

وی تاکید کرد: خواسته وزارت بهداشت و ستاد استانی این بوده که مردم در خانه بمانند و مسافرت نکنند./ایسنا  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 671213 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟