شرایط مسافرت به مازندران در نوروز 1400

کرونا اما در این شهرها از اوج به پایین نیامد و حتی روزهایی که با اعمال محدودیت ها، کرونا در تمام استان ها فروکش کرد، استان های ساحلی شمال کشور از اوج نیفتاد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: با نزدیک شدن به ایام نوروز علاوه بر تشدید نظارت بر قیمت ها، تعداد مکان های عرضه کالاهای تنطیم بازار بیشتر شود تا از تجمع شهروندان در محل عرضه این کالاها جلوگیری شود.

حسن حسن نژاد با قدردانی از همراهی مردم و اصناف در رعایت برخی از محدودیت های ابلاغی تاکید کرد: باید تلاش کنیم با رعایت مجدانه پروتکل ها و الزامات بهداشتی و اجرای دقیق مصوبات ستاد کرونا وارد پیک چهارم فراگیری کرونا نشویم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در مورد محدودیت های تعطیلات ایام نورروز گفت: با توجه به پتانسیل گردشگرپذیر بودن استان مازندران، محدودیت ها بر اساس مصوبات کلی در ستاد ملی کشور و دستوالعمل های وزارت بهداشت انجام می شود.

وی افزود: پذیرش مسافران در ایام تعطیلات بر اساس وضعیت شهرستان ها که در چه شرایطی قرار دارند، خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از مردم خواست برای سلامت خود و خانواده هایشان از سفر های غیر ضرور برای جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا امتناع کنند.

حسن نژاد محدودیت های تردد در استان را بر اساس وضعیت شهرستان ها طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونا اعلام کرد و گفت: ویروس انگلیسی در کشور مشاهده شده و این ویروس جهش یافته از اطفال تا بزرگسال همه را درگیر می کند و شرایط سنی در این خصوص مطرح نیست.

وی خاطرنشان کرد: فرمانداران با نظارت دقیق و شدید از برگزاری هر گونه مراسم در روستا ها جلوگیری کنند.

حسن نژاد با اشاره به ضرورت ممانعت از تجمع شهروندان در محل عرضه کالاهای تنظیم بازار، گفت: با نزدیک شدن به ایام نوروز علاوه بر تشدید نظارت بر قیمت ها، تعداد مکان های عرضه کالاهای تنطیم بازار بیشتر شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 663679 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟