سفر به این جزیره ایرانی ممنوع شد

کرونا ورود به کرونا را برای مسافران تا اطلاع ثانوی ممنوع کرد.

به گزارش رکنا، فرماندار چابهار‌ با اشاره به اینکه ورود مسافران به چابهار تا اطلاع بعدی ممنوع است، گفت: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان روند صعودی دارد.

رحمدل بامری اظهار داشت: متأسفانه در هفته‌های گذشته شاهد ورود تعداد زیادی مسافر به بندر چابهار بودیم که این موضوع موجب شده تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان روند صعودی پیدا کند.

وی افزود: از همین رو با توجه روند افزایشی مبتلایان به کرونا در چابهار و بر اساس تصمیم شورای تأمین و ستاد مبارزه با ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی از ورود هرگونه مهمان به این شهرستان جلوگیری می‌شود.

فرماندار چابهار با اشاره به اینکه تمامی اماکن اسکان و پذیرایی شامل هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، اقامتگاه‌های بوم گردی‌ها، مهمان پذیر ها، مجتمع‌های تفریحی و رستوران‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل شدند، ادامه داد: از تمامی مسافرانی که قصد سفر به چابهار را دارند به طور جد درخواست می‌شود از سفر به این شهرستان خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت تنها به شهروندان بومی اجازه تردد داده می‌شود، تصریح کرد: همچنین بر اساس تصمیمات ستاد مبارزه با ویروس کرونا مقرر شد بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها مجدداً بسته شوند و در سایر اماکن نیز نباید تجمعی شکل بگیرد./مهرآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 661300 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟