ممنوعیت ورود به قم از امشب + جزئیات

محسن اروجی مدیرکل بحران استان قم با بیان اینکه استان قم در حال حاضر در وضعیت آبی قرار دارد، بیان کرد: وضعیت مطلوب استان قم به دلیل رعایت شیوه نامه های بهداشتی است و امیدواریم شهروندان به این دستورالعمل ها همچنان توجه جدی داشته باشند.

مدیرکل بحران استان قم استفاده از ماسک، گندزدایی و شست و شوی مرتب دست ها، رعایت فاصله گذاری حداقل دو متر، پرهیز از تجمعات و اجتناب از مسافرت های غیرضروری را در کاهش میزان بیماری کرونا و بویژه مرگ و میر موثر دانست و گفت: تثبیت شرایط نسبتا مطلوب فعلی در گرو همکاری و همراهی مردم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی است.

باید به سمت کنترل کرونا در استان قم برویم

او خاطرنشان کرد: رعایت ضوابط بهداشتی استان را به سمت کنترل بیماری کرونا و بهترشدن وضعیت پیش می برد و عدم رعایت این دستورالعمل ها و بی توجهی به دستورات بهداشتی، استان را با افزایش میزان ابتلا و بازگشت به شرایط قبل مواجه خواهد کرد.

اروجی در پایان از شهروندان خواست: همانطور که تاکنون همراهی کرده و پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند، چندماه آینده نیز ملاحظات بهداشتی را داشته و بویژه از مسافرت که تاثیر جدی در افزایش تعداد مبتلایان دارد، خودداری کنند.

او همچنین بیان داشت: ممنوعیت تردد شبانه برای خودروها از ساعت ۲۱ لغایت ۳ بامداد تا اطلاع ثانوی برقرار است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 660062 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟