بازشدن احتمالی استخرها از چند روز آینده

استخر ها به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در روزهای آینده طی مکاتباتی که انجام شده، احتمالاً بازگشایی شوند.

به گزارش رکنا، نصرالله پریچهره در خصوص صدمه به باشگاه‌داران در بحران کرونا، اظهار داشت: از وقتی که کرونا شروع شد ما جزو نخستین دستگاه‌هایی بودیم که تعطیلی صددرصد را داشتیم. باشگاه‌داران فشارهای زیادی را تحمل کردند اما در این خصوص تمهیداتی دیده شده است تا به آنها کمک شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در خصوص پرداخت وام و اینکه خیلی‌ها این وام را نگرفته‌اند، اظهار داشت: فرآیند وام برای کسانی بود که زیرمجموعه آنها بیمه داشته‌اند. خیلی‌ها به بانک معرفی شدند، آنهایی هم که نتوانستند وام بگیرند به خاطر ایراداتی بوده که در مدارکشان وجود داشت.

وی افزود: بر اساس نامه‌ها و آمار می‌گویم که تعدادی به بانک معرفی شدند. محل ستاد کرونا از وزارت بهداشت هم مبالغی را برای دستگاه‌های ریسک‌پذیر اختصاص خواهد داد. با توجه به اینکه تهران تعطیلی ۱۰۰ درصد داشته و در وضعیت قرمز قرار گرفته بود در تلاش هستیم اعتباراتی بگیریم و به باشگاه‌ها اختصاص دهیم. پیگیر هستیم مشکلات آنها حل شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درباره برنامه‌ها برای باز شدن استخرها خاطرنشان کرد: مکاتباتی با ستاد کرونا داشتیم مخصوصاً در خصوص استخرها. پروتکل‌ها برای استخرهای روباز وجود داشت اما برای استخرهای سربسته این طور نبود. طرحی را به استاندار و رئیس فدراسیون پزشکی دادیم که مورد استقبال قرار گرفت و امیدوار هستیم تا یکی دو روز آینده خبرهای خوشی از باز شدن استخرها بشنویم. اگر استخرها کار نکنند، لوله ها رسوب می بندند و تعمیر تاسیسات هزینه های میلیاردی دارد. /فارس  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 654605 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟