کرونا در مشهد دوباره اوج پیدا می کند؟ / تردد روزانه دو میلیون و 200 خودرو در مشهد

کرونا و سرعت در شیوع مسئولان را بر آن داشت که از ابتدای آذرماه سال جاری محدودیت ها در شهرهای مختلف را اعمال کنند تا مرگ و میر و ابتلا به کووید-19 کاهش یابد.

 

رییس پلیس راهور خراسان‌رضوی گفت: میزان تردد خودرو در مشهد پس از تغییر وضعیت کرونایی این شهر از زرد به آبی ۲۹ درصد افزایش یافته است.

سرهنگ حمیدرضا دهنوی افزود: در شرایط زرد، روزانه یک میلیون و ۷۰۰ هزار دستگاه خودرو در این کلانشهر تردد می‌کردند که با آبی شدن شرایط، این تعداد به ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو رسیده‌ است.

وی اضافه کرد: طرح منع تردد شبانه خودروها از ساعت ۲۱ تا چهار صبح نیز در مشهد ادامه دارد و بیشتر ترددها مربوط به خودروهای امدادی، درمانی، انتظامی و حمل بار و مسافر است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی خراسان‌ رضوی گفت: اجرای طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا و ممنوعیت رفت و آمد درون شهری از ساعت ۲۱ تا چهار صبح روز بعد، همزمان با محدودیت های سراسری، از اول آذر ماه در مشهد و خراسان رضوی آغاز شده ‌است.

بنا بر آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون یک میلیون و ۳۷۲ هزار و ۹۷۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۷ هزار و ۳۸۳ تن رسیده است./ ایرناآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 654494 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟