اینترنت دانش‌آموزان، معلمان و مدارس در سال تحصیلی جدید رایگان می‌شود

اینترنت رایگان / علیرضا منادی‌سفیدان رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، به رسانه ها گفته، طرح رایگان شدن اینترنت برای دانش‌آموزان، معلمان و مدارس و همچنین طرح رتبه‌بندی فرهنگیان در دستور کار جلسه امروز مجلس قرار گرفت.

به گزارش رکنا ، رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد که طرح رایگان شدن اینترنت برای دانش‌آموزان، معلمان و مدارس به تصویب رسید و مقرر شد پیشنهادات نمایندگان در نشست آتی مورد بررسی قرار گیرد.

براساس این طرح، دولت موظف خواهد شد در طول سال تحصیلی ۱۳۹۹ - ۱۴۰۰ استفاده دانش‌آموزان، معلمان و مدارس از شبکه آموزش (شاد) را بصورت رایگان در اختیار قرار دهد، ضمنا نرم‌افزارهای پشتیبان جهت سرعت استفاده خدمات اینترنتی در اختیار قرار گیرد.

رتبه‌بندی فرهنگیان

منادی‌سفیدان، دستور کار دیگر کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس را بررسی طرح رتبه‌بندی فرهنگیان اعلام و خاطرنشان کرد: دولت در این طرح مکلف است ظرف ۶ ماه آینده لایحه رتبه‌بندی معلمان را به مجلس ارائه کند. در ماده ۶۳ قانون برنامه ششم دولت موظف است نسبت به اجرای نظام رتبه‌بندی اقدام کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 649705 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟