لزوم توجه به ساخت مترو در شهریار / توقف  سه ماهه پروژه سه راهی شهریار ، فتح
حجم ویدیو: 81.24M | مدت زمان ویدیو: 00:07:41

 الهام فخاری رئیس شورای اسلامی استان تهران در حاشیه بازدید از چند پروژه شهرستان شهریار و در جمع تعدادی از اعضای شورای این شهرستان و معاون عمرانی فرماندار شهریار ضمن تسلیت سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) و همچنین یادبود شهید سردار سلیمانی و دکتر فخری زاده اظهار کرد: همچنین در این ایام یادی می‌کنیم از همه درگذشتگان که در حوادث دی ماه جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، وی تصریح کرد بازدید از شهرستان های استان تهران در این دوره از ابتدا آغاز شده و علیرغم محدودیت‌های به وجود آمده از شیوع ویروس کرونا این بازدیدها با کنترل بهداشتی انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:‌در حالی که  در شرایط سخت و دشوار تحریم و همچنین شیوع کرونا قرار داریم ، شوراهای شهری در شهرها تلاش های بسیار خوبی برای اجرا و انجام پروژه‌ها انجام دادند و به طور کلی در چنی شرایطی وضعیت اداره شهرها و روستاها کار بسیار سخت و دشواری است.

رئیس شورای اسلامی استان تهران خاطرنشان کرد: در ابتدای مراسم امروز بازدیدی از سه راه شهریار داشتیم که این سه راه تقاطع باغستان شهریار و فتح بود که با توجه به زیرگذری که در این محدوده آغاز شده است انتظار می‌رسد مسائل و مشکلات مالی که وجود دارد هر چه سریعتر برطرف و این پروژه مورد بهره‌برداری قرار بگیرد تا شاهد رضایتمندی مردم باشیم. این پروژه هم اکنون سه ماه است متوقف مانده است.

فخاری اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که در شورای اسلامی استان تهران و با همکاری سایر شوراها مورد پیگیری قرار گرفته است تمرکز در پروژه‌ها و اتمام آنها است که یکی از آنها پروژه سه راه شهریار است که امیدواریم در باقیمانده از عمر این دوره از مدیریت شهری با تخفیف اعتبارات نقد و غیرنقد این پروژه به اتمام برسد.

رئیس شورای اسلامی استان تهران افزود: همچنین تلاش بر این است که در رابطه با پروژه‌های باقیمانده نیز تمهیداتی در نظر بگیریم و در دوره بعدی نیز هر کدام از ما در هر موقعیتی قرار داشتیم کارها را پیش ببریم. همچنین باید از ظرفیت نظارتی شورای اسلامی استان تهران نیز استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که مورد توجه شورای شهرستان شهریار و مردم غرب استان است راه‌اندازی شبکه حمل و نقل ریلی (مترو) است که امیدواریم این موضوع نیز مورد توجه قرار گیرد همچینن در این زمینه می‌توانیم همکاری مشترکی را با نماینده مجمع استان تهران داشته باشیم و از ظرفیت آنها استفاده کنیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 648423 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟