۱۷۵ مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته در ایران جانباختند /  شناسایی ۶۴۲۱ بیمار جدید در شبانه روز گذشته

آمار کرونا / به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، دکتر سیماسادات لاری -سخنگوی وزارت بهداشت- آخرین آمار مبتلایان ، جانباختگان ، بهبودیافتگان از کرونا در ایران را تا امروز بیست و نهم آذرماه اعلام کرد.

دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه از دیروز تا امروز ۲۹ آذر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۴۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۸۲۲ نفر از آنها بستری شدند گفت:مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۷۲ نفر رسید.متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۳ هزار و ۴۴۸ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام این خبر که خوشبختانه تا کنون ۸۷۵ هزار و ۹۴۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند افزود: ۵۵۹۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.تا کنون ۶ میلیون و ۹۹۵ هزار و ۷۲۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

دکتر لاری تاکید داشت : در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها،۲۰۵ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۲۴۳ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 641595 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟