کدام جاده ها بارانی هستند؟

به گزارش رکنا ، سرهنگ احمد شیرانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک گفت: در حال حاضر به جز استان‌های خراسان شمالی و رضوی در اکثر جاده‌های کشور بارندگی پایان یافته، ولی در برخی محورها با توجه به برودت هوا و بارندگی‌های گذشته احتمال لغزندگی وجود دارد و رانندگی در این شرایط نیازمند احتیاط و دقت بیشتری است.

وی در توصیه‌ای به رانندگان تصریح کرد: همراه داشتن تجهیزات زمستانی خودرو به خصوص زنجیر چرخ، اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایش خودرو، پر بودن باک سوخت خودرو در جاده‌ها، کاهش سرعت، پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی، رانندگی با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی در چنین شرایطی الزامی است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها خاطرنشان کرد: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس، در آزادراه کرج - تهران محدوده‌های پل کلاک و گرمدره و در محور شهریار - تهران محدوده های شهرقدس و زرنان نیمه سنگین است.

سرهنگ شیرانی با اشاره به وقوع یک فقره تصادف در استان سیستان و بلوچستان گفت: در ساعت ۱۰:۳۰ روز گذشته یک مورد حادثه تصادف در استان سیستان و بلوچستان جنوب، محدوده پلیس راه چابهار‌، محور فرعی زرآباد، ۳ کشته و ۴ نفر مجروح شده‌اند.

وی ادامه داد: اجرای طرح ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی جلوگیری از شیوع ویروس کرونا کماکان ادامه دارد و تخلفات این طرح توسط دوربین‌های جاده‌ها و شهرها و تیم‌های گشتی ثبت می‌شود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس تصریح کرد: متوسط کاهش تردد در کل کشور از زمان اجرای طرح نسبت به مدت مشابه سال گذشته به حدود ۳۵% کاهش یافته که این نسبت در برخی محورهای مواصلاتی مانند آزادراه تهران قم به ۷۵% و قم اصفهان به ۵۰% کاهش رسیده است. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 637918 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟