فعالیت 590 راننده تاکسی زن در تهران/ بهبود معیشت تاکسیران ها با دریافت تبلیغات

راننده تاکسی / به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، هستند زنانی که برای تامین هزینه های زندگی به رانندگی روی آورده و در خیابان های تهران و شهرهای دیگر می رانند تا لقمه نان حلالی بر سر سفره شان ببرند. زنان به تاکسی ها کفایت نکرده و اتوبوس ها و اتوبوس های بین شهری را هم زیر پای خود گرفته اند تا نشان دهند در هر کاری توانمند هستند.

محمد روشن، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی رکنا تاکید کرد: 590 زن در تهران راننده تاکسی هستند.

رانندگان زن تاکسی به دنبال معیشت

وی در پاسخ به این سوال که چرا زنان به جای تاکسی به تاکسی های اینترنتی روی آورده اند؟ گفت: آیا داشتن خودرو مهم است یا سطح معیشت ؟ این زنان دنبال معیشت هستند و بین تاکسی و تاکسی های اینترنتی یکی را انتخاب می کنند. اما زنان تاکسی های اینترنتی را انتخاب می کنند تا معیشت بهتری داشته باشند.

بازسازی ناوگان تاکسیرانی

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران در پاسخ به این سوال که تاکسیرانی تمهیدات خاصی برای زنان راننده تاکسی دارد؟ اظهار کرد: مهم ترین دغدغه و مسئله ما معیشت رانندگان تاکسی به ویژه زنان راننده است. به همین جهت برنامه ریزی هایی انجام داده ایم. یکی از بحث هایی که در راستای معیشت رانندگان تاکسیرانی دنبال خواهیم کرد؛ بازسازی تاکسی های فرسوده راست. ناوگان تاکسیرانی باید نوسازی شود در جهت تحقق این نوسازی تسهیلاتی به تاکسیران ها پرداخت می شود. مسلما بخشی از این تسهیلات به زنان راننده تاکسی پرداخت خواهد شد.

CNG مخصوص رانندگان تاکسی

محمد روشنی با اشاره به این که در حال حاضر مشکل بزرگ رانندگان تاکسی وقتی است که در صف CNG می گذرد، افزود: در تلاش هستیم تا سکوهایی در جایگاه های CNG را به تاکسی ها اختصاص بدهند تا رانندگان تاکسی در صف نمانند و مشکلات کمتری در این راستا متحمل شوند.

محمد روشنی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران

تبلیغات می گیریم تا معیشت رانندگان تاکسی بهتر شود

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با اشاره به اهمیت شرایط معیشتی رانندگان تاکسی به ویژه زنان راننده در ناوگان تاکسیرانی گفت: در راستای بهتر شدن شرایط معیشتی رانندگان تاکسی برنامه ای را دنبال می کنیم تا روی بدنه تاکسی ها تبلیغات بگیریم. 70 تا 80 درصد درآمد حاصل از این تبلیغات به رانندگان تاکسی تعلق می گیرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 633964 ویرایش خبر
لینک کپی شد
پریسا هاشمی
آیا این خبر مفید بود؟