معاون وزیر از موقعیتش سوءاستفاده نکرده است / ایران در تحقیقات سازمان جهانی بهداشت شرکت کرد،همین!

استعفای معاون وزیر بهداشت/ به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، پس از استعفای ملک زاده، معاون وزیر بهداشت مورد حمله بسیاری قرار گرفت و اعلام شد که او در قبال دریافت پولی کلان، آزمایش های تحقیقاتی را روی بیماران کرونایی در ایران شروع کرده است. سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت در گفتگویی تلویزیونی اعلام کرد: اختلاف نظر بین وزرا و معاونان شان همیشه وجود داشته و دارد. ممکن است یک نفر نواند با مدیر زیردست خود سازش کند و مدیر مربوطه را عوض کند.

وی افزود: دکتر ملک زاده به عنوان یک شخصیت پژوهشی، علمی و ماندگار برای همه شناخته شده است و هیچ وقت از موقعیت خود سوءاستفاده نکرده است. ممکن است ملک زاده نتوانسته طبق خواسته وزیر بهداشت عمل کند یا سلیقه مدیریتی آنها همسو نبوده است. این اختیار مدیر مافوق است که مدیری که زیر دست خود را برای تسریع کار تغییر دهد.

سخنگوی وزارت بهداشت در پاسخ به این سوال که آیا آزمایش ها روی 3500 ایرانی انجام شده یا خیر؟ تاکید کرد: ملک زاده ارتباط خوبی با کل دنیا دارد و به عنوان دانشمند در سطح بین المللی شناخته شده است. ایران و چند کشور دیگر مجاز شدند در تحقیقاتی که از سوی سازمان جهانی بهداشت روی بیماران کرونایی انجام می شود، حضور پیدا کنند. از نتیجه این تحقیقات ایران و دیگر کشورها استفاده می کنند.

سیما سادات لاری در پایان گفت: چون وزارت خانه در راس یک بیماری قرار گرفته است این اختلاف نظر بیشتر به چشم می آید و باعث قضاوت هایی شده که اخلاقی و منطقی نیست. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 630718 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟