سردرگمی ۵۶۰هزار داوطلب آزمون فراگیر استخدامی

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا ،برخی از داوطلبان شرکت در این آزمون با راه‌اندازی کارزاری که تا امروز بیش از ۵هزار ۳۰۰ نفر آن را امضا کرده‌اند تقاضا دارند با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا، افزایش مرگ و میر و کاهش ظرفیت بیمارستان‌ها و در مجموع شرایط حساس و خطرناک نقاط مختلف کشور و شرکت صدها هزار داوطلب و عوامل اجرایی در آزمون استخدامی فراگیر هشتم این آزمون به زمان دیگری موکول شود.

در همین حال گروه دیگری از داوطلبان در این آزمون که تعداد کمتری را تشکیل می‌دهند هم با راه‌اندازی کارزار دیگری از سازمان سنجش خواسته‌اند با توجه به نزدیک شدن فصل سرما و احتمال گسترش بیماری از به تعویق افتادن این آزمون جلوگیری کند.

۵۶۰هزار نفر در آزمون فراگیر استخدامی در کل کشور شرکت می‌کنند. بسیاری از داوطلبان برای شرکت در آزمون مجبور به سفر به شهرهای دیگری هستند و این موضوع می‌تواند باعث افزایش ابتلا به ویروس کرونا در کشور شود.

این آزمون قرار بود اوایل آبان‌ماه برگزار شود که با درخواست داوطلبان یک ماه به تعویق افتاد اما حالا بار دیگر داوطلبان با توجه به شرایط گسترش بیماری در کشور خواستار تعویق آن هستند. درخواستی که هنوز واکنشی از طرف مسئولان به آن دریافت نشده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

کدخبر: 625898 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟