محرومیت دانش آموزان شادگان از شبکه شاد

به گزارش رکنا ، نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود ۳۵ درصد دانش آموزان شادگانی بخاطر نداشتن تلفن همراه و تبلت از دسترسی به برنامه شاد ناتوان هستند و این موضوع سبب تاخیر جدی دانش آموزان در آموزش شده است.محرومیت دانش آموزان شادگان از شبکه شاد

حجت الاسلام شیخ مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی افزود: این آمار بالاتر از شاخص نسبی استان است و اداره آموزش و پرورش باید تمهیدات لازم برای حل این معضل بزرگ در دستورکار قرار دهد.

وی ادامه داد: سرانه تامینی به برخی از مدارس شهرستان نمی‌رسد و یا اگر برسد بسیار کم و پایین است، ضمن اینکه بیشتر مدارس در تامین هزینه‌های خود به شدت با مشکل مواجه هستند و رسیدگی به مشکلات آن‌ها امری ضروری است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در بخشنامه جدید تبدیل وضعیت حق التدریس‌ها انتظار داریم که همه نیرو‌ها تبدیل وضعیت شوند تا معلم‌ها با خیال راحت تری به آموزش ادامه دهند.

وی در ادامه افزود: شادگان با کمبود نیروی آموزشی مواجه است و علاوه بر انجام این دستور‌ها از اداره کل آموزش و پرورش می‌خواهیم نسبت به جذب نیرو‌های آموزشی جدید با هر روشی اعم از حق التدریس یا خرید خدمات اقدام کند تا به زودی شاهد مرتفع شدن این مشکل باشیم.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: با اخذ درخواست‌های اداره کل آموزش و پرورش به شرکت توسعه نیشکر مراجعه کردیم و در رابطه با تامین تبلت دانش آموزی، کاغذ A ۴ و الکل کافی برای گندزدایی مدارس جهت جلوگیری از سرایت ویروس کرونا رایزنی‌هایی انجام شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 625763 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟