عرضه روزانه 200 تُن ماهی در میدان میوه و تره بار بعثت

 میوه و تره بار / به گزارش رکنا، ؛ سید سعید راد با تأکید بر اینکه این سازمان بسترهای لازم را به منظور دسترسی آسان و ایمن شهروندان به انواع ماهی و آبزیان دریایی فراهم کرده است، افزود: شهروندان تهرانی روزانه بین 20 تا 25 تُن انواع ماهی را از میادین میوه و تره بار خریداری می‌کنند که با سرد شدن هوا و افزایش مصرف ماهی، این میزان بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه سلامت غذایی شهروندان از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران است، اظهار کرد: خرید ماهی تازه و سالم از دغدغه‌های شهروندان است که با توجه به نظارت مستمر و مستقیم متخصصان و کارشناسان تغذیه، این امر در میادین میوه و تره بار به خوبی محقق می‌شود و مراجعه‌کنندگان می‌توانند با اطمینان خاطر، محصولات مورد نیاز خود را از این مراکز تهیه نمایند.

راد با اشاره به عرضه انواع ماهی تازه و منجمد جنوب و شمال در میادین میوه و تره بار، تصریح کرد: براساس آمار فروش میادین میوه و تره بار، شهروندان تهرانی بیشترین تمایل را به خرید و مصرف ماهی قزل‌آلا دارند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر لزوم توجه به فرهنگ‌سازی در زمینه تغذیه سالم در بین شهروندان، خاطرنشان کرد: برای قرار گرفتن ماهی در سبد غذایی خانواده‌ها و مصرف هفتگی این محصول مفید، انجام مجموعه‌ای از اقدامات ضرورت دارد که بخشی از آن در اختیار این سازمان است و امیدوارم بقیه این زنجیره نیز شکل بگیرد تا شاهد تأمین بیش از پیش سلامت شهروندان باشیم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 616148 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟