تهران تلخ ترین روزهای کرونایی خود را می گذراند

به گزارش رکنا ؛ علیرضا زالی، در نشست مشترک با اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، با بیان اینکه کشورهای آسیای شرقی به رغم مجاورت جغرافیایی با چین، نسبت به بسیاری از کشورهای دورتر به نقطه داغ ابتلا تبدیل نشدند، بر نقش پررنگ صنعت هوایی در گسترش بیماری های واگیر اشاره کرد.

وی با تاکید بر اینکه تهران تلخ ترین روزهای کرونایی خود را می گذراند، نگاه مسئولیت پذیرانه مدیران ارشد فرودگاه ها را در کنترل این بیماری بسیار تاثیر گذار توصیف کرد.

زالی با بیان اینکه نوع تعهد سازمانی که به عنوان یک فرهنگ در ماه های کرونایی در شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران شکل گرفته ارزنده است، گفت: این فرهنگ کماکان به عنوان یک خصلت سازمانی برای استمرار پروتکل ها و شیوه نامه های اجرایی بهداشتی با همان طراوت روزهای آغازین برای صیانت از سلامت مسافرین باید باقی بماند.

وی یادآور شد: البته شیوه نامه های استاتیک در روزهای بحرانی پاسخگوی نیازها نیستند و شیوه نامه ها باید به صورت داینامیک و پویا تدوین شوند.

زالی با اشاره با ساختار منظم و دیسیپلین پذیر این شرکت، گفت: این شرکت ظرفیت خوبی برای توجه به موازین بهداشتی دارد و تلاش این شرکت در سال های اخیر برای رسیدن به استاندارهای بین المللی یک نقطه قوت است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، با اشاره به چندوجهی و چند ساحتی بودن فرآیند سفر مسافران از طریق این شرکت، بر ضرورت آنالیز سهم خطرات بخش های مختلف از جمله گیت های کنترلی، ایرلاین ها و استقرار در هواپیماها تاکید کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 614064 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟