بوستان های آب و آتش و طالقانی تعطیل نیستند / گنبد مینا تعطیل است

آب و آتش / میثم اخباری مدیر روابط عمومی مجموعه اراضی عباس آباد، درباره آخرین وضعیت فعالیت مجموعه اراضی عباس آباد با توجه به شیوع کرونا گفت: از تمامی مجموعه‌های اراضی عباس آباد تنها فضاهای روباز این مجموعه مانند بوستان آب و آتش و طالقانی دایر هستند، اما با توجه به شیوع کرونا مردم تمایلی به حضور در این فضاها را ندارند.

به گزارش رکنا، مدیر روابط عمومی مجموعه اراضی عباس آباد افزود: مجموعه‌های سالنی و بسته مجموعه اراضی عباس آباد به دلیل سالنی بودن فضای آن‌ها مانند گنبد مینا برای جلوگیری از شیوع کرونا همچنان تعطیل هستند.

اطلاغیه ای برای تعطیلی صادر نشده

اخباری با اشاره به اینکه تا به امروز ابلاغیه‌ای برای تعطیلی بوستان‌های آب و آتش و طالقانی نداشتیم، ادامه داد: برای تعطیلی بوستان‌های طالقانی و آب و آتش تابع تصمیم ستاد مقابله با کرونا هستیم و هر زمانی که ابلاغیه تعطیلی آن‌ها به دست ما برسد، آن‌ها را تعطیل می‌کنیم.

او در پاسخ به این سوال که مجموعه اراضی عباس آباد چه تسهیلاتی برای غرفه داران این مجموعه که به دلیل شیوع کرونا تعطیل شدند در نظر گرفته است؟ بیان کرد: از عید که فعالیت مجموعه اراضی عباس آباد با توجه به شیوه نامه‌های بهداشتی تعطیل شد، یک ریال از سهم درصد مجموعه اراضی عباس آباد از بهره برداران غرفه‌ها و مغازه‌ها اخذ نشده است و در حال حاضر نظارت روزانه و دقیق از نحوه حضور، فعالیت و خدمات رستوران‌ها و غرفه‌ها در حال اجرا است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 590628 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟