رونق خرید جزایر شخصی در میان ابرثروتمندان  به دلیل شیوع کرونا + عکس

به گزارش رکنا ، جزیره ی هورس یک تکه خشکی به مساحتی بیش از ۶۳۵ هزار کیلومتر است که در جنوب غربی سرزمین اصلی ایرلند قرار دارد. این جزیره بعد از مذاکراتی که عمده ی آن از طریق پیامرسان واتس اپ صورت گرفته بود، به فروش رسید.

خریدار این جزیره که شخصی اروپایی است، قبل از خرید آن را فقط از طریق ویدئو دیده بود. از زمان شیوع ویروس کرونا در دنیا بسیاری از ابرثروتمندان دنیا به خرید جزیره های شخصی روی آورده اند.

در این جزیره مناظری سرسبز، یک خانه ی اصلی و چندین کلبه ی میهمان وجود دارد که رو به اقیانوس اطلس منظره دارند.

 

 

این جزیره محل فعالیت یک تولیدی کوچک مس در قرن نوزدهم بوده و در گوشه و کنار جزیره چند معدن وجود دارد. ۱۳۷ نفر تا سال ۱۸۴۱ در این جزیره زندگی می کردند اما از دهه ی ۱۹۶۰ همه ی ساکنان جزیره آنجا را ترک کردند.

این جزیره حالا به لنگرگاهی اختصاصی برای کشتی ها و قایق ها، یک باند هلیکوپتر، یک سالن بازی و باشگاه، یک زمین تنیس و همینطور یک سالن بازی به شکل یک کشتی شکسته مجهز است.

این جزیره ی همه چیز تمام از آب، برق، سیستم لوله کشی و جاده هایی اختصاصی در سرتاسر جزیره هم برخوردار است.

خانه ی اصلی جزیره بیشتر از ۴۰۰ متر مربع مساحت و ۶ اتاق خواب دارد. خانه های مهمان جزیره در فاصله ی کوتاهی از ملک اصلی قرار دارند.

 

از زمان شیوع ویروس کرونا آژانس های املاک مجبور شده اند به ایجاد بازدیدهای مجازی برای مشتریان خود روی آورند.

در حقیقت شاهد شکل گیری جریانی هستیم که هر چه می گذرد شکل عیان تری پیدا می کند. آثار شیوع بیماری کووید-۱۹ به وضوح حس می شود و ابرثروتمندان حالا به دنبال خرید ملک یا زمین در مناطق دورافتاده هستند.

گرچه به دنبال همه گیری ویروس کرونا تقریباً همه ی سفرهای تفریحی در دنیا متوقف شد اما تقاضا برای جزایر شخصی افزایش پیدا کرده است.

دلالان معاملات ملکی و کارشناسان صنعت گردشگری می گویند از ماه مارس تمایل به نقل مکان به جزایر اختصاصی در افراد آینده نگری که به دنبال خرید یا اجاره ی ملک هستند با افزایش رو به رو بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 588176 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟