تشکیل جلسه برای بررسی نهایی وضعیت حادثه مفقود شدن «سها»

هلال احمر / حوالی ظهر جمعه ۲۰ تیرماه خبر گم شدن سها رضانژاد در ارتفاعات کردکوی استان گلستان به دستگاه‌های امدادی اطلاع داده شد؛ نیروهای امداد و نجات، انتظامی و ... برای یافتنش بلافاصله دست به کار شدند.

به گزارش رکنا، رحیم میرکریمی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان، در باره آخرین جزییات از جست و جوی او گفت: از روز اول تا به حال که جست و جو در حال پیگیری است، اثری از این خانم به دست نیاورده ایم و به نتیجه ای نرسیده ایم.

وی ادامه داد: امروز قرار است که جلسه ای در شهرستان برگزار شود که دستگاه ها گزارش دهند تا نهایتا در این باره تصمیم گیری شود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان گفت: تا به حال حیطه ای که ذکر شده این خانم در آن محل مفقود شده و فراتر از آن هم جست و جو و بررسی شده است. از پهپاد و پاراموتور و.. نیز در این اقدامات استفاده شده است.

میرکریمی در خصوص اینکه آیا تا به حال نشانه و اثری از سها رضانژاد در منطقه مشاهده شده است یا خیر؟ تصریح کرد: از روز اول تا به حال هیچ نشانه ای و اطلاعاتی که برای جست و جو کارساز باشد مشاهده نکردیم. نه اطلاعات دقیقی وجود داشته و نه نشانه کمک کننده ای به دست آمده است. جست و جو ها صورت گرفته است حتی در محلی که یک بار اعلام شد این خانم آن جا حضور دارد هم تیم اعزام شد اما نتیجه ای به دست نیامد.

معاون امداد و نجات حمعیت هلال احمر گلستان در پاسخ به اینکه تا کنون مورد مشابهی در ارتفاعات کردکوی رخ داده بود است یا خیر؟ گفت: مواردی مثل برف و کولاک که افراد در محل گرفتار شده بوده باشند اتفاق افتاده اما تا کنون موردی که اینچنین مفقود شود نداشته ایم. البته در گذشته در محدوده شرق استان موردی اتفاق افتاده بود که بعد از چند روز جست و جو فرد مفقود شده انتقال داده شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 587709 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟