198 مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته در ایران جانباختند / مجموع مبتلایان به ۲۶۷ هزار بیمار رسید

آمار کرونا / به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا ؛ سیماسادات لاری ، سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان ، جانباختگان و بهبودیافتگان از کرونا ویروس در ایران را تا امروز 26 تیرماه اعلام کرد.

دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه از دیروز تا امروز ۲۶ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۰۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۹۱۴ نفر از آنها بستری شدند گفت : مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۶۷ هزار و ۶۱ نفر رسید.متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳ هزار و ۶۰۸ نفر رسید.خوشبختانه تا کنون ۲۳۰ هزار و ۶۰۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام این خبر که ۳۴۷۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند افزود: تا کنون دو میلیون و ۷۳ هزار و ۷۹۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.بستری بیماران در کل کشور افزایش داشته است.

12 استان کشور در وضعیت قرمز

دکتر لاری تاکید داشت : همانند روزهای گذشته استانهای آذربایجان های شرقی و غربی، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، مازندران و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 587022 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟