163 مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته در ایران جانباختند / تست کرونای ۲۵۶۰ نفر دیگر در ایران مثبت شد

آمار کرونا / به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، سیماسادات لاری ، سخنگوی وزارت بهداشت ، آخرین آمار مبتلایان ، جانباختگان و بهبودیافتگان از کرونا ویروس در ایران را تا امروز ( پانزدهم تیرماه ) اعلام کرد.

دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه از دیروز تا امروز ۱۵ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۹۵ مورد بستری شدند گفت : مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۴۰ هزار و ۴۳۸ نفر رسید.متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱ هزار و ۵۷۱ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام این خبر که خوشبختانه تا کنون ۲۰۱ هزار و ۳۳۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند افزود: ۳۱۶۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.تا کنون یک میلیون و ۷۹۴ هزار و ۷۲۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

دکتر لاری با تاکید بر اینکه استانهای خوزستان، آذربایجان های غربی و شرقی، کردستان، کرمانشاه، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند گفت: استانهای تهران، فارس، اصفهان، مازندران، همدان، زنجان، سیستان و بلوچستان، البرز و لرستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 583381 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟