جریمه های پارک ممنوع پلیس راهور در کرونا! / راهی برای کاهش جریمه های پلیس راهور در روزهای کرونایی نیست؟

جریمه های راهنمایی و رانندگی /به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، سرگردانی مردم پس از چند هفته وزارت بهداشت و شهرداری با اجرا شدن طرح ترافیک به خط پایان خود رسید. اما به نظر می رسد مردم در این میان بیشتر از آن که با طرح ترافیک مشکل داشته باشند با پلیس راهور و دفترچه های جریمه که ماموران باید خالی از برگه تحویل دهند مشکل بزرگ مردم شده است.

وزارت بهداشت مردم را تشویق می کند که با خودروی شخصی تردد کنند اما این تردد نیاز به پارکینگ یا پارک حاشیه ای دارد.

تهران شهری غنی از پارکینگ نیست و حالا که بحران کرونا ویروس دامن جامعه را گرفته، این کمبودها بیشتر به چشم می آید.

خیابان های عریض و یکطرفه ای مانند بهشت، شریعتی و... که در این شرایط می توانند از ممنوعیت بیرون آمده و پلیس راهور اجازه پارک خودروها را صادر کند. اما پلیس راهور چنین کاری را انجام نمی دهد و حالا شهروندان برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا و استفاده از خودروهای شخصی، با هزینه های هنگفت جریمه های پلیس روبرو می شوند.

با توجه به حضور پلیس در ستاد ملی مبارزه با کرونا چرا هنوز کسی جلودار جریمه های پلیس راهور در این شرایط نیست؟ ایرج حریرچی، معاون وزیر بهداشت در این مورد به خبرنگار اجتماعی رکنا گفت: درباره طرح ترافیک در ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم گیری می شود و اصل بر این است که مواجهه اجتماعی را به حداقل برسانیم. اما کاهش ساعت اجرای طرح ترافیک باعث به وجود آمدن مشکل طرح ترافیک شده است. پلیس راهور هم براساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا باید عمل کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 580757 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟