فیلم / زباله گردی کودکان و نوجوانان در تهران ادامه دارد! /  دستور شهردار تهران چرا اجرا نمی شود
حجم ویدیو: 8.33M | مدت زمان ویدیو: 00:01:02

زباله گردی / به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، شهرداری تهران اوایل هفته گذشته ، در ابلاغیه‌ای با اشاره به زباله‌گردی کودکان و مسئولیت شهرداری تهران اعلام کرد: شهرداری تهران آمادگی دارد با تشدید نظارت خود بر پیمانکاران بازیافت مانع از بکارگیری کودکان در این بخش شده و مسئولیت قانونی خود در این بخش را ایفا کند.

وی تاکید داشت: افزایش احتمال انتشار ویروس کرونا و سایر بیماری های واگیر دار در سطح شهر، ایجاد منظر بسیار زشت و زننده شهری، ایجاد مزاحمت عبور و مرور بعلت دپوی گونی‌های زباله دزدان در کوچه و خیابانها از معایب فعالیت زباله گردان است.

 با این ابلاغیه ، رسانه های همه تیتر زدند که زباله گردی در تهران ممنوع اعلام شد و امید ها بر این بود که دیگر زباله گردی کودکان و نوجوانان در تهران دیده نشود. ولی با دستور گویا نمیشود مقابل این تجارت پر سود در مقابل سودجویان ایستاد و زباله گردان همچنان در شهر دیده می شوند و زباله گردی همچنان در مناطقی که در گذشته نیز حضور زباله گردان کودک و نوجوان زیاد بود دیده می شود.

گفتنی است در اسفند ماه نیز دادستانی تهران زباله گردی را در تهران ممنوع اعلام کرده بود که آن دستور هم راهی به جایی نبرد.امید که راهی مناسب که باید با کارشناسی ریشه ای به آن رسید برای پاک کردن زباله گردی از تهران یافته و اجرایی شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 578189 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟