113 مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته در ایران جانباختند/ تست کرونای ۲۴۴۹ نفر دیگر مثبت شد

آمار کرونا در ایران / به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، سیماسادات لاری - سخنگوی وزارت بهداشت، آخرین آمار مبتلایان ، جانباختگان و بهبودیافتگان از کرونا ویروس را تا امروز - بیست و ششم خردادماه - اعلام کرد.

دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه از دیروز تا امروز ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۴۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۸۴۲ مورد بستری شدند گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۸۹ هزار و ۸۷۶ نفر رسید.متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸ هزار و ۹۵۰ نفر رسید.خوشبختانه تا کنون ۱۵۰ هزار و ۵۹۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام این خبر که ۲۷۶۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند افزود: تا کنون یک میلیون و ۲۶۹ هزار و ۱۹۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

دکتر سیماسادات لاری تاکید کرد : استانهای خوزستان، آذربایجان غربی، هرمزگان، کردستان و سیستان و بلوچستان در وضعیت قرمز قرار دارند.موارد بستری در استانهای تهران، خراسان رضوی و بوشهر در حال افزایش است.

 

کدخبر: 577179 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟