107مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته در ایران جانباختند / شناسایی ۲۴۷۲ بیمار جدید کووید۱۹در کشور

آمار کرونا / به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، سیماسادات لاری ، سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان، بهبودیافتگان ، جانباختگان ازکرونا ویروس در ایران را تا 25 خردادماه اعلام کرد.

دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه از دیروز تا امروز ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۷۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۸۶۴ مورد بستری شدند گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۸۷ هزار و ۴۲۷ نفر رسید.متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸ هزار و ۸۳۷ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام این خبر که خوشبختانه تا کنون ۱۴۸ هزار و ۶۷۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند افزود : ۲۷۸۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.تا کنون یک میلیون و ۲۴۴ هزار و ۷۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 دکتر لاری تاکید کرد : استانهای آذربایجان غربی، هرمزگان، خوزستان، کردستان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان و بوشهر در وضعیت قرمز قرار دارند.

 

 

کدخبر: 576771 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟