66 مبتلا به کرونا در ایران در 24 ساعت گذشته جانباختند / آمار کل مبتلایان تا یکم خرداد ماه

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، کیانوش جهانپور - سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان ، جانباختگان و بهبودیافتگان از ابتلا به کرونا را تا اول خرداد ماه اعلام کرد.

 

دکتر جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه از دیروز تا امروز ۱ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی دو هزار و ۳۹۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد گفت : از بین مبتلایان جدید، ۳۵۱ مورد بستری و دو هزار و ۴۱ مورد سرپایی و از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۲۹ هزار و ۳۴۱ نفر رسید.متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.مجموع جان باختگان این بیماری به ۷ هزار و ۲۴۹ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام این خبر که خوشبختانه تا کنون ۱۰۰ هزار و ۵۶۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند ادامه داد: ۲۶۵۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.تا کنون ۷۴۶ هزار و ۴۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

جهانپور در پایان گفت : در طول ۲۴ ساعت گذشته در ۱۲ استان موارد فوتی صفر و در ۶ استان، یک مورد فوتی گزارش شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 570142 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟