حمایت از طرح هاى اجتماعى برای ساماندهى موتورسواران

به گزارش گروه اجتماعی رکنا؛ مازیار ناظمی، سرپرست فدراسیون با حضور در دفتر مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص همکاری و تعامل هر چه بیشتر فدراسیون و شهرداری تهران در راستای مسئولیت اجتماعی دیدار و گفتگو کرد.

کاهش آلودگی هوا و ساماندهی موتورسواران

سید مناف هاشمى پیش از این مسئولیت معاون توسعه وهمگانی وزارت ورزش را نیز بر عهده داشت، ضمن استقبال از موضوع همکاری فدراسیون با شهرداری تهران از اهمیت و ضرورت های شهر تهران در حوزه ترافیک و ساماندهی موتور سیکلت ها در میزان الودگی هوا یاد کرد و حضور فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در این بین به عنوان یک نهاد ورزشی و فرهنگی با نگاه پرداختن به مسئولیت اجتماعی را مهم و تاثیر گذار بیان کرد.

معاون شهردار تهران بر ضرورت روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا، استفاده از پتانسیل های فدراسیون برای آموزش و ارائه خدمات فنی و تخصصی در عرصه مدنی و مسئولیت اجتماعی به منظور فرهنگ سازی هرچه بیشتر در کلان شهر تاکید کرد و گفت: از طرح هاى اجتماعى و مدنى فدارسیون به منظور کاهش آلودگى هوا و ساماندهى موتورسواران حمایت می کنیم .

هم چنین ناظمی سرپرست فدارسیون موتورسوارى و اتومبیلرانى با تاکید بر نقش موثر فدراسیون در امر فرهنگ سازی برای کمک به حل مشکلات ترافیکی و آلودگی هوا، پیشنهاد ایجاد شواری ترافیک با حضور فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی را ارائه کرد که مورد استقبال هاشمی قرار گرفت و مقرر شد در جلسات بعدی، این طرح مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد.

بنابراین گزارش موضوع موتوروسواران معیشتی از جمله مواردی بود که توسط سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در این جلسه مطرح شد و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 563711 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟