هاشمی : قدرتمان در بهشت زهرا زیاد است آمار فوتی های کرونا را می گیریم

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، اعضای شورای شهر تهران آمار فوت شدگان کرونا را به تفکیک از وزارت بهداشت درخواست کردند و سخنگوی وزارت بهداشت در پاسخ اعلام کرد نه تنها آمارها شهر تهران به تفکیک اعلام نمی شود، بلکه وزیر بهداشت هم  لزوم قانونی ندارد که  به شورای شهر برود.

امروز - هفتم اردیبهشت -محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: در نشست هم اندیشی مسائلی که در فضای مجازی در مورد آمار و ارقام مبتلایان و فوتی های کرونا مورد بحث قرار گرفت. به دلیل فعالیت اصناف جدی شده است و وزارت بهداشت از موج دوم شیوع بیماری کرونا خبر می دهد. در جلسه هم اندیشی در مورد این موج صحبت کردیم که اگر موج دومی وجود داشته باشد باید چکار کنیم.

وی با اشاره به این که حناچی برای مسائل کرونا و فضایی که در شهر وجود دارد یک دوفوریتی در نظر داشت، تاکید کرد: بسته محرک اقتصادی در شرایط بحرانی ناشی از ویروس کرونا را دیروز ارسال کرده اند و امروز مطرح خواهیم کرد. ضمن آن که در مورد درآمد شهر، پروژه های عمرانی، کمیسیون ماده صد، پروژه های بلاتکلیف شهری و... به بحث گذاشته شد.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که تکلیف دستگاه امحای زباله های بیمارستانی اهدایی کشور چین چه می شود؟ به شوخی گفت: خانم نژادبهرام در این مورد تخصص دارد و متر به متر کشتی را رصد می کند. براساس آنچه من رصد کردم از دماغه هند عبور کرده است. رفتن آن به قم یا تهران بحث انحرافی است. این دستگاه 100 تن در روز ساعت 800 کیلو یا یک تن در ساعت امحا می کند.

محسن هاشمی در پایان در مورد اعلام نکردن آمارهای تفکیک شده پایتخت توسط وزارت بهداشت به شورای شهر تهران تاکید کرد: از کجا می دانید که این آمار را به ما ارائه نکرده اند. علنی اعلام نکردند. ما قدرتمان در بهشت زهرا زیاد است و آمار را از بهشت زهرا می گیریم.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 562541 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟