دستور وزارت علوم به روسای دانشگاه ها / امتحانات حضور برگزار می شود

یوسف خجیر در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی رکنا از وضعیت دانشگاه سوره در زمان بحران شیوع کرونا گفت: طی ابلاغیه ای که از وزارت علوم و فناوری دریافت کردیم اگر ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت علوم اجازه فعالیت به دانشگاه را بدهند تا آخر اردیبهشت کلاسهای آموزشی دانشگاه سوره به صورت مجازی ارائه می شود و از اول خرداد تا دهم تیرماه کلاسهای دانشگاه به صورت حضوری ادامه پیدا می کند و طی این مدت جبران تعطیلی دانشگاه در اسفندماه را خواهیم داشت.

امتحانات با رعایت فاصله گذاری، حضوری برگزار خواهد شد

وی از نحوه برگزاری امتحانات این دانشگاه می گوید: از 15 تیر تا پایان تیرماه، امتحانات به صورت حضوری و با رعایت فاصله گذاری1 ونیم متر بین دانشجویان و با بهره گیری از تمام محیط و ظرفیت های دانشگاه برای برگزاری امتحانات استفاده خواهیم کرد. البته تمامی این برنامه ها منوط به اعلام بازگشایی و آغاز به کار دانشگاه ها از ابتدای خرداد است.

خجیر در پایان بیان داشت: اگر ستاد ملی مبارزه با کرونا همچنان اجازه فعالیت به دانشگاه ها را ندهد برنامه ماهم دچار تغییر خواهد شد. در ارتباط با برگزاری امتحانات ابلاغیه ای مبنی بر برگزاری به صورت الکترونیکی و مجازی به ما ارسال نشده است.  از سوی وزارت علوم نیز به ما گفته شده است که این نیم سال تحصیلی همانند هیچ یک از ترم های دانشگاه نیست و با دانشجویان با تسامح و تساهل باید رفتار شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید

کدخبر: 561576 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مینا سجادی
آیا این خبر مفید بود؟