دعوت وزیر بهداشت به شورای شهر تهران / برای اعلام آمار کرونایی های تهران

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، در چند روز گذشته ، سوال و پاسخ هایی از سوی اعضای شورای شهر تهران و وزارت بهداشت در خصوص آمار کرونایی های تهران صورت گرفته است . اعضای شورای شهر ، بخصوص رئیس شورا در خواست اعلام آمار کرونایی های تهران را از وزارت بهداشت خواستار شد . این اعضا مدعی هستند آمار تهران آنچه که اعلام می شود نیست و تعداد مبتلایان و مرگ و میرهای پایتخت از ابتلا به این ویروس کرونا بسیار بالاتر از آمار رسمی است .

این درحال است که کیانوش جهانپور - سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و سخنگوی وزارت بهداشت در دو گفت و گو با رکنا اعلام کرد که این افراد تخصص اظهارنظر در این خصوص را ندارند و در آخرین اظهارنظر اعلام کرد نهایت تخصص این افراد در تولد و زایمان است و در گذشته نیز در خصوص شمارش آرا انتخاباتی نظر داده اند که بر  پایه این نظر آنان نیز  افرادی خانه نشین شده اند .

این اظهار نظر ها و پاسخ ها از سوی وزارت بهداشت به شورای شهر تهران که تنها خواستار اعلام آمار تفکیک شده پایتخت هستند تا اگر شبه ای در آمار وجود دارد برطرف شده و سلامت پایتخت نشین ها تضمین بیشتری پیدا کند باعث شده است که ریاست شورای شهر طی مراحل قانونی خواستار حضور وزیر بهداشت در شورای شهر و ارائه گزارش و پاسخگویی به سوالات باشند.

زهرا نژاد بهرام در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی رکنا با اعلام این خبر که مراحل قانونی برای دعوت وزیر بهداشت به شورای شهر تهران در حال طی شده است گفت : "رئیس شورای شهر قرار است طی ارسال نامه ای به وزارت بهداشت ، خواستار حضور سعید نمکی -وزیر بهداشت- به صحن علنی شورا باشد."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 561549 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟