واکنش لیلی رشیدی به وضعیت معیشت کودکان کار ، کارگران و هنرمندان/ در این روزهای کرونایی

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی رکنا، این روزهای کرونایی هر چه منفی و تلخی داشت یک مثبت و شیرینی هم با خود همراه کرد و آن اینکه بیشتر از قبل به فکر هم هستیم. این ویروس که فقیر و غنی نمی شناسد و زندگی همه مردم جهان را همزمان تحت شعاع حمله مرگبار خود قرار داده است یک دلنگرانی جمعی نسبت به هم در همه جهان و برای همه جهان ایجاد کرده است . همه در این روزها یک آرزوی یکسان دارند و آن اینکه هر چه زودتر راهی برای نجات از کروناویروس پیدا شود.

هنرمندان کشور نسبت به وضعیت موجود در جامعه بعد از کرونا و آسیب های اجتماعی که این ویروس مرگبار در بستر جامعه ایجاد کرده است چه واکنشی دارند ؟  حرف آنها با مسئولان در این روزها در برابر ضربه هایی که این ویروس به زندگی همه اقشار جامعه زده است چیست ؟ از امروز حرف هایشان را می شنویم .

لیلی رشیدی در گفت و گو با رکنا از دلنگرانی خود نسبت به وضعیت معیشت کودکان کار ، کارگران و کارمندان و روزگار این روزهای هنرمندان با بحران کرونا می گوید.

لیلی رشیدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با اشاره به مسئولیت اجتماعی مردم در قبال کودکان کار در این روزهای بحرانی شیوع بیماری کرونا، در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی رکنا پیشنهاد خود برای کمک به این قشر آسیب پذیر جامعه را اینگونه مطرح کرد: با شیوع بیماری کرونا، اعلام شد مردم بیایند ماسک، الکل و... به افراد آسیب پذیر هدیه کنند. بله مردم همیشه حواسشان به همدیگر بوده است ولی  نمی دانم مسئولین چه کاری انجام می دهند که همیشه دست به دامن کمک های مردمی می شویم. این در حالی است که در شرایط موجود مردم نیز آسیب پذیر شده اند.

همه مردم از کرونا ضربه خوردند

وی در ادامه با  تاکید بر اینکه  همه مردم در این شرایط بیکار شده اند و هر کسی در مقطع و جایگاه خودش آسیب پذیر شده است گفت : واقعا خجالت آور است که همیشه دولت در انتظار کمک مردم است .روز به روز از عملکرد مسئولین ناامیدتر می شویم .

این بازیگر با تاکید بر اینکه به شدت برای کودکان کار، کارگران سالن های زیبایی، کارگر منازل، هنرمندان تئاتر، سینما داران و سایر اقشار جامعه ناراحت  و دلنگران وضعیت معیشت این افراد هستم گفت: نمی توانم بگویم تنها برای قشر خاصی ناراحت هستم چرا که تمام مردم در هر جایگاهی ضربه خورده اند. مشخص نیست مسئولان برای مردم کار می کنند یا به خاطر لج و لجبازی یا برای تصاحب این وزارت خانه و رفتن به وزارت خانه دیگری در تکاپو هستند. همه چیز آنقدر غم انگیز است که نمی توانم چیزی بگویم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 561437 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مینا سجادی
آیا این خبر مفید بود؟