جوجه ها را نکشید ، در اختیار حاشیه نشینان قرار دهید + فیلم
حجم ویدیو: 15.16M | مدت زمان ویدیو: 00:02:35

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، پس از انتشار فیلم کشتار دسته جمعی جوجه ها در فضای مجازی این مسئله با بازتاب های گسترده همراه بود و مردم بر علیه این اقدام غیر انسانی واکنش های تندی را داشتند چراکه بیش از هزاران جوجه بی دلیل معدوم شدند. البته دلایل متعددی برای اینکار مطرح شد که مهم ترین آن کمبود نهاد های دامی و پایین آمدن قیمت این جوجه ها بود.

امیرحسین قاسمی، مدیر عامل سازمان مردم نهاد همیاری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی رکنا، درباره این موضوع افراد معدوم کننده جوجه ها چه کاری را می توانستند جایگزین نابودی آنها کنند گفت: ما درک می کنیم که کمبود نهاد های دامی و عدم تامین دانه برای جوجه ها باعث شده استتا تولیدکنندگان این حوزه دست به این اقدام بزنند اما این راه درستی برای حل مسئله نیست؛ چنانچه هم مشکل را حل نمی کند کمااینکه بسیاری از مردم از دیدن این صحنه ها آزرده خاطر شده اند.

WhatsApp Image 2020-04-18 at 12.04.13

وی ادامه داد: ساکنین کوره های آجرپزی و حاشیه نشینان که تعدادشان نیز بسیار زیاد است همواره با مشکل تامین گوشت و مایحتاج شان روبرو هستند بنابراین بهتر بود تا این جوجه ها را در اختیار آنها قرار می دادند. توزیع این جوجه ها بین حاشیه نشینان هم نگهداری از آنها را برای ساکنین این محله ها آسان می کند و هم تامین کننده غذای آینده آنها می شود.

مدیر عامل سازمان مردم نهاد همیاری در پایان تاکید کرد: به انجمن صنفی تولیدکنندگان جوجه های یک روزه و فعالین اقتصادی این حوزه پیشنهاد می کنیم این تصمیم را اجرایی کنند. کمااینکه ما و دیگر گروه های جهادی فعال در حاشیه شهر مسئولیت توزیع این جوجه ها را بین کوره ها و ساکنین حاشیه نشین بر عهده می گیریم.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 560271 ویرایش خبر
لینک کپی شد
علی چاهه
آیا این خبر مفید بود؟