دانش آموزان کلاس اول دبستان چگونه آنلاین درس یاد می گیرند؟

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، این تغییرات ناگهانی در نحوه آموزش که در شرایط فعلی اجتناب ناگزیر هم هست تاچه میزان  برای دانش آموزانی که حتی هنوز حروف الفبا را هم کامل یاد نگرفتند  می تواند مشکل ساز باشد  و از سوی دیگر آموزش آنلاین تا چه میزان برای اول دبستانی ها مفید است ؟ پاسخ این سوالات را یک معلم اول ابتدایی جواب داد.

علی فرحانی - معلم کلاس اول دبستان -در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی رکنا، درباره ضربه ای که کرونا به دانش آموزان کلاس اولی زده است و چقدر  آموزش مجازی برای  پایه اول دبستان مفید است چنین گفت: درمورد آموزش حروف الفبا دانش آموزان باید بگویم که اکثر مدارس، آموزش حروف را تا  پیش از تعطیلی مدارس به علت شیوع کرونا،به اتمام رسانده بودند.  در آموزش مجازی هم ،حدود یک دقیقه حرف و آوای  را از طریق صوت به آن ها می گوییم و دانش آموز برای خود با آن حرف کلمه سازی و تمرین می کند و اگر اشکال و سوالی داشت می پرسند و اشکالشان رفع می شود.

وی در ادامه افزود: نگاه کلی درمورد آموزش حروف الفبا در مقطع اول ابتدایی و یادگیری خواندن و نوشتن به مدت دوماه با شیوه موجود  کافی است و می توان باقی مدت زمان تحصیلی را به یادگیری مهارت ها و کارهای دیگر گذراند .

این معلم کلاس اول با گفتن از اینکه آموزش مجازی راه حل و شیوه خوبی برای آموزش به دانش آموز کلاس اولی است ادامه داد : معتقدم   اگر دانش آموزی از پایه اول تا پنجم خود را با شیوه آموزش مجازی بگذراند زمانی که کلاس پنجم است به صورت مجازی و آنلاین می تواند کلاس اول را تدریس کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 559856 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مینا سجادی
آیا این خبر مفید بود؟