تشدید بارش ها در تهران/آماده باش در سراسر استان

به گزارش رکنا، منصور درجاتی اظهار داشت: پس از تحلیل و بررسی و راستی آزمایی نهایی به فرمانداران استان، مدیران محترم دستگاه‌ها و شهرداران استان در خصوص تشدید و تداوم فعالیت سامانه بارشی اطلاع رسانی شد.

وی افزود: در حال حاضر شاهد تشدید و تداوم باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد بارش تگرگ و در مناطق بالادستی و سردسیر بارش برف هستیم، که به بالا آمدن سطح رودخانه‌ها، آبگرفتگی معابر عمومی و لغزندگی جاده‌های مواصلاتی می‌انجامد و این روند تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از مردم خواست، از تردد غیر ضروری اجتناب کرده و گفت: عدم تردد و توقف در کنار رودخانه‌ها در این شرایط ضروری است.

وی خواستار مدیریت سدها و اتخاذ تمهیدات لازم برای مدیریت عبور سیلاب احتمالی و اقدامات پیشگیرانه جهت حفظ محصولات کشاورزی، آمادگی دستگاه‌های اجرایی از جمله فرمانداری‌ها، دستگاه‌های اجرایی ذیربط و شهرداری‌ها جهت انجام تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از خسارات احتمالی سیلاب و آب گرفتگی معابر شد و گفت: در حال حاضر تنها خطر جاری شدن سیلاب و روان آب مورد تاکید است و تمهیدات لازم جهت آمادگی نیروها و مقابله با خسارات احتمالی در سطح استان تهران فراهم شده است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 557901 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟