اشک ها و لبخندها در نبرد کرونایی
به گزارش رکنا، در این کابوس بارقه‌هایی نیز به چشم می‌آید که امید می‌بخشد و شادی می‌آفریند. روشن‌ترین آن ها شاید احساس وحدتی باشد که  تحت شرایط قرنطینه و فاصله‌گذاری اجتماعی بر جهانیان مستولی شده است. شاید کرونا یکی از نادرترین اتفاقاتی باشد که جهان به خود می بیند. ویروسی که برایش فقیر و غنی فرقی ندارد و همه را آلوده خود می کند و باعث شده همه مردم جهان یک هدف واحد داشته باشند و آن هم نابودی کروناست. امروز سعی کرده ایم نگاهی بیندازیم به تصاویری از همدلی، همراهی، مهربانی و ... که در روزهای نبرد با کرونا در قاب دوربین ها ثبت شده است.

در شرایط شیوع ویروس کرونا و قرنطینه‌ای که بسیاری را کلافه کرده، هستند افرادی که بر شرایط غلبه می‌کنند و خیری هم به دیگران می‌رسانند. یکی از نمونه‌های عینی چنین افرادی، معلم شریف اهل حمیدیه بود که به دلیل در اختیار نداشتن وایت‌برد از دیوار یخچال خانه‌اش به عنوان تخته استفاده کرد.

در حالی که شرایط مالی همه مردم از جمله مغازه دارهای محترم با مشکل مواجه شده، خیلی از مالکان اجاره هاشون رو بخشیدن یکیش مالک یکی از پاساژ‌های شیراز که اجاره اسفند رو بخشید

 شاید این عکس تلخ باشه  اما کمبود ماسک باعث خلاقیت کودک بلوچ شده تا با امکاناتی که در کنارش داره برای خودش ماسک درست کنه

جهادگران عرصه سلامت در کنار تلاش شبانه روزی برای حفظ جان مردم در لباس مقدس پرستاری از بندگی خداوند هم غافل نشده اند و امیدوارند به رحمت الهی برای شکست کرونا

معلم که باشی همه فکر و ذکرت می شود یاد دادن علم به دانش آموزان. یکی از این نمونه ها هم معلمی در آمریکاست که بخاطر کرونا در فضای مجازی درس می دهد و وقتی شاگردی از او در ایمیل سوالی می کند و جواب معلمش را متوجه نمی شود تخته وایت برد را بر می دارد و با فاصله مطمئن سوال شاگردش را پاسخ می دهد.

پرستار مهربانی که بیمار کرونایی رو برای دیدن غروب آفتاب آورده بیرون و صحنه غم انگیز و دوست داشتنی رو رقم زده

قطعاً سد نخست مقابله با کرونا ویروس، نیروهای درمانی هستند و حافظه تاریخی پر افتخار کشور قطعاً این همنوع دوستی و از جان گذشتگی فرزندان شجاعش را به درستی و با تواضع در خود ماندگار می کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 557301 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟