متلک محسن هاشمی به رئیس جمهوری ایران / اعضای شورای شهر تهران نباشند کشور دچار بحران می شود + فیلم
حجم ویدیو: 11.97M | مدت زمان ویدیو: 00:01:48

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا،صبح امروز طرح دوفوریتی مبنی بر اصلاح آئین‌نامه داخلی شورای شهر در خصوص محل برگزاری جلسات پارلمان شهری در شورای شهر مطرح شده و اعلام شد برخی از جلسات شورای شهر تهران به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شود.

محسن هاشمی در مخالفت این طرح گفت: به صلاح نمی بینم وقتی به 70 هزار پرسنل شهرداری می گوییم که در محل کار خود حضور داشته باشند و کار مردم را پیگیری کنند، ما در خانه بنشینیم و از طریق فضای مجازی جلسات را برگزار کنیم. این همه محافظه کاری را مخصوص خودمان، خوب نمی بینم . مگر اینکه کسی بگوید  اعضای شورای شهر مهم هستند و نباید بیرون بیایند تا مبادا  کرونا بگیرند. در آن شرایط  ما به آنها (اعضای شورای شهر تهران) اجبار می کنیم در خانه هایشان بمانند چون آدم های بسیار وزین و مهمی هستند و اگر حادثه ای برایشان پیش آید کشور دچار بحران می شود .در شرایط  فعلی باید جلسات شورای شهر تهران  به صورت علنی  برگزار شود نه   به روش رئیس جمهوری که هیچ کسی او را نمی بیند و از دور عمل می کند.

هاشمی  افزود: پس از صحبت در هیئت رئیسه، در مورد این موضوع در جلسه هم اندیشی نیز بحث می کنیم.  ولی از نظر قانونی براساس قوانین موجود و آیین نامه هیئت وزیران باید حداقل دو جلسه در ماه داشته باشیم. ما 4جلسه یکشنبه ها داشته باشیم و جلسات سه شنبه را به صورت مجازی برگزار می کنیم.

 

کدخبر: 556533 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟