متلک محسن هاشمی به رئیس جمهوری ایران
حجم ویدیو: 11.97M | مدت زمان ویدیو: 00:01:48

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی رکنا، طرح دو فوریتی برای اصلاح آئین نامه برگزاری جلسه شورای شهر تهران در شرایط حساس امروزی در هئیت رئیسه شورای شهر تهران اعلام وصول شد.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در ابتدای بررسی این طرح گفت: آنچه که امروز می توانیم درباره آن بحث کنیم این است که ما در ماه، ۲ جلسه عادی داشته باشیم اما در بحث جلسه های فوق العاده که روز سه شنبه برگزار می شود، می توانیم به شکل آیین نامه بین خود قرار بگذاریم که به شکل مجازی صحبت ها انجام شود اما رای گیری ان را در صحن عادی انجام‌ دهیم.(بر اساس مصوبه هیئت وزیران باید ۴ جلسه در ماه برگزار شود)

رئیس شورای شهر تهران افزود: من به صلاح نمی دانیم که جلسه شورا را برگزار نکنیم ،علت صحبت من این است که ما ۷۰ هزار نیروی شهرداری را ملزم‌به حضور کردیم اما خودمان در کار و جلسه حاضر نشویم به صلاح نیست. مگر اعضای شورای شهر اینقدر مهم هستند که باید در خانه بمانند تا اتفاقی برای آنها نیفتد؟ صلاح نیست  مانند جلسات رئیس جمهور که هیچ کس او را نمی بیند، جلسه برگزار کنیم؟

هاشمی تصریح کرد: این پیشنهاد در جلسه هم اندیشی مطرح شد که در ماه ۴ جلسه روز یکشنبه را برگزار کنیم و اما در جلسه روز سه شنبه تمام اعضای شورا باید به شکل مجازی پای کار باشند.

هاشمی ادامه داد: بر اساس مصوبه خود باید ماهی ۶ جلسه برگزار کنیم که با این پیشنهاد میتوان ۴ جلسه برگزار کنیم و دو جلسه فوق العاده خود را به شکل مجازی برگزار کنیم.

 

کدخبر: 556404 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟