حکومت نظامی در ایران برقرار نمی شود / محدودیت های کرونایی بر اساس ساختار های اجتماعی و اقتصادی خواهد بود + فیلم
حجم ویدیو: 20.68M | مدت زمان ویدیو: 00:02:49

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، علی ربیعی - سخنگوی دولت امروز ششم فروردین ماه اعلام کرد که سفرهای جدید و خروج از شهرها ممنوع شد. کیانوش جهانپور- سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا در خصوص جزئیات این محدودیت های جدید به خبرنگار اجتماعی رکنا گفت : اظهارات سخنگوی محترم دولت در راستای مصوبات کمیسیون امنیتی، اجتماعی، ستاد مقابله با کرونا بود که این مصوبات هم بخش عمده ای از آن پیشنهاداتی است که از سوی وزارت بهداشت برای فاصله گذاری اجتماعی به ستاد ملی مبارزه با کرونا ارائه کرده بود. مصوباتی که در این کمیسیون نهایی شده است با عنوان مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا تلقی خواهد شد و تایید رئیس جمهوری ابلاغ خواهد شد که جزئیات آن امشب یا فردا منتشر خواهد شد.

وی در خصوص بخشی از جزئیات این مصوبات چنین گفت: تمرکز بر کاهش ایاب و ذهاب و تردد های غیرضروری است . قطعا موضوع تردد ها ضروری برقرار خواهد بود به هیچ وجه ما به سمت محدود کردن رفت و آمدهای ضروری و ترددهای ضروری نخواهیم رفت.

جهانپور در ادامه تاکید داشت : قطعا سفرها بین شهری محدود خواهد شد و این محدودیت ها با جدیت بیشتری بر اساس مصوبات کمیسیون ؛الگوهای فرهنگی و توان کشور و ساختار اجتماعی کشور اعمال خواهد شد . ملاحظات دقیقی در این خصوص انجام خواهد گرفت تا به سمت کار نشدنی نرویم. در مورد کارهای شدنی صحبت می کنیم ، قطعا به سمت حکومت نظامی نخواهیم رفت.به دنبال ایجاد دشواری های بی مورد برای مردم نخواهیم رفت. براساس تجربیاتی که در موارد مشابه و اپیدمی های سابق کسب شده، تصمیم گیری می کنیم و به ساختار های اجتماعی و اقتصادی و مدیریتی توجه خواهیم داشت. محدودیت های معقول صورت می گیرد تا زودتر به مرحله مهار کروناویروس در ایران برویم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 553925 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟