کرونا دست و پا نمی شکند ! /انتقال عراقی های مبتلا به کرونا به ایران کذب است + فیلم
حجم ویدیو: 11.39M | مدت زمان ویدیو: 00:01:33

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا،  فیک نیوز ها این روزها هم دست از آزار افکار عمومی بر نمی دارند . یکی از آخرین اقدامات این منتشر کنندگان اخبار جعلی شب گذشته در فاضی مجازی پخش شد و همچنان ،ذهن مردم را مضطرب و نگران نگهداشته است .انتشار فیلمی با این ادعا که  عراقی های مبتلا به کرونا برای درمان از عراق به ایران منتقل شده اند همین فیلم باعث شد تا نقد هایی راجع به این مسئله که چرا وقتی خود نیازمند هستیم به دیگران کمک کنیم مطرح شود.

مصطفی مرتضوی، سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی رکنا، درباره انتقال بیماران مبتلا به کرونا از عراق به ایران گفت: فیلمی که پخش شده قطعا برای این روزها نیست ، حتی ربطی به هلال احمر نیز ندارد. لباس جمعیت هلال احمر ایران قرمز و سفید است و لباس این نیروهای امدادی تماما قرمز است .

وی در ادامه تاکید داشت : اگر هموطنان با دقت بیشتری به فیلم توجه کنند ، شاهد آن خواهند بود که اکثر این افراد در حال انتقال توسط نیروهای امدادی دارای شکستگی در دست و پا هستند. کرونا دست و پا نمی شکند . زمان این فیلم اصلا مشخص نیست و احتمال ندارد در پی وقوع حادثه ای در یکی از شهرهای عرب نشین خاورمیانه ، نیروهای امدادی برای کمک به منطقه رفته و این افراد را منتقل کرده اند.

مرتضوی در خصوص مجهز بودند  نیروهای امدادی که در حال انتقال این مجروحان هستند گفت : نیروهای امدادی همیشه مجهز به اقلام محافظتی در زمان های امدادرسانی هستند. 

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر در پایان  مطرح کرد: اینکه این فیلم برای کدام کشور است باید بررسی شود اما قطعا مربوط به ما نیست .

خبرنگار: علی چاهه

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 551859 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟