محمدمهدی ناصحی بعدازظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری استان مازندران با تاکید بر شناسایی و مسدود کردن مناطق پرخطر شیوع کرونا در استان اظهار داشت: مدیریت این بیماری در مازندران به خوبی در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه باید کروناویروس را جدی بگیریم به روند روبه رشد مبتلایان این بیماری در استان اشاره و اضافه کرد: باید تلاش کنیم تا جلوی گسترش این بیماری را بگیرم و از هدایت این موج به سمت روستاها خودداری کنیم.

نماینده وزیر بهداشت با اظهار اینکه این بیماری تاکنون در مازندران ۶۲ قربانی گرفت، یادآور شد: مردم حتی المقدور باید از حضور در تجمعات و خارج از منزل پرهیز کنند زیرا بهترین راه پیشگیری از سرایت بیماری مانده در منزل است.

حامد روخانی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز از مردم خواست تا بیماری کرونا را جدی گیرند زیرا قدرت سرایت این ویروس بسیار بالا است، افزود: باید مناطق پرخطر و پرتردد رصد و کنترل شود.

وی آمار بستری و مراجعات در برخی شهرستان‌های استان را بالا دانست و گفت: در روزهای آینده را حضور جمعیت در فضاهای عمومی انتظار می‌رود که روند بیماری بیشتر شود از این‌رو باید توجه کافی به رعایت مسائل بهداشتی داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 551350 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟