دایر کردن بیمارستان سیار در نقاط مختلف کشور در دست بررسی / برای درمان بیماران مبتلا به کرونا + فیلم
حجم ویدیو: 7.88M | مدت زمان ویدیو: 00:01:02

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، آمار مبتلایان به کروناویروس در استان گیلان هر روز افزایش می یابد و تعداد فوتی ها نیز در مسیر رشد آماری را در پیش گرفته است . در این میان مردم استان معتقدند که امکانات درمانی  و تجهیزات پزشکی مناسبی در استان در برابر موج کرونا وجود ندارد .

وزارت بهداشت برای رفع کمبودها و رسیدن به آمار مناسب تری از تخت بیمارستانی برای رسیدگی به بیماران اقدام به برپایی بیمارستان سیار 120 تخت خوابی در بیمارستان رازی رشت کرده است  ولی با وجود کمبود چشمگیر تخت بیمارستانی هنوز این بیمارستان اقدام به پذیرش بیمار نکرده است .

کیانوش جهانپور سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی درباره این مسئله که چرا از موقعیت برپایی این بیمارستان  استفاده نمی‌شود مطرح کرد: وقتی از بیمارستان استفاده می‌شود که نیاز به آن داشته باشیم اما قبل از آن نیاز سنجی و تجهیز کردن اتفاق می‌افتد تا هر زمانی که باید بیماران را به آن منتقل کرد یک امر منطقی است.

وی ادامه داد: دایر کردن بیمارستان سیار یک پیش بینی دوراندیشیانه است و این اقدام نه تنها در گیلان بلکه در نقاط دیگر نیز در دست بررسی است که هر نقطه ای که نیاز باشد بیمارستان سیار را راه اندازی خواهیم کرد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 549906 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟