ضد عفونی روزانه مدارس و مسجد رباط کریم

به گزارش گروه اجتماعی رکنا،شهرستان های این استان هماهنگ با تهران بزرگ در آماده باش کامل در برابر شیوع ویروس کرونا هستند.

اکبر نصیری نماینده شورای اسلامی شهرستان رباط کریم در شورای استان تهران در ارتباط با شیوع ویروس کرونا در این شهرستان ضمن اعلام آمادگی همه دستگاه ها برای مقابله با این ویروس گفت: تا این لحظه هیچ گزارشی در مورد مثبت بودن تست کرونا از شهروندان اعلام نشده است وی با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه در ارتباط با شیوع  ویروس ادامه داد: ضد عفونی مدارس، مساجد، اماکن عمومی با تاکید شورای شهر از سوی شهرداری به صورت روزانه در دستور کار قرار گرفته است.

نصیری با تشکر و قدرانی از خدمه شهرداری به خصوص پاکبانان، بار مقابله با این ویروس را برگردن آنها دانست وافزود: شورای شهر با در نظرگرفتن زحمات این عزیزان در مقابله با شیوع ویروس و همچنین پاکیزه نگاه داشتن شهر مصوب خواهدکرد که پاداش مناسبی به این خدمتگزاران تعلق گیرد و این پاداش علاوه بر پاداش سالانه است.

 نصیری نایب رئیس شورای اسلامی استان تهران افزود: بسیاری از اطلاعاتی که در شبکه های نامعتبر در مورد کرونا ویروس وجود دارد صحت ندارد و عموما با قصد ایجاد هراس در بین مردم این شایعات در فضای مجازی منتشر می شود. از این رو توصیه می کنیم که شهروندان اخبار را از طریق رسانه ملی پیگیری کنند. این ویروس واگیردار است اما در این حد که شبکه های اجتماعی در مورد آن بزرگنمایی می کنند نیست. کارشناسان معتقدند در شرایط فعلی مردم نباید دچار اضطراب و استرس شوند زیرا به کاهش قدرت سیستم ایمنی بدن آنها نیز منجر می شود.

 نماینده شهرستان رباط کریم در شورای اسلامی استان تهران در پایان گفت: بیمارستان  فاطمه الزهرا(ع) رباط کریم آماده خدمات به مبتلایان به ویروس کرونا است و افرادی که علائم خاصی داشته باشند از آنها تست گرفته خواهد شد. از این رو از مردم تقاضا میشود توصیه های وزارت بهداشت درخصوص رعایت  بهداشت فردی وماندن در منزل و کاهش ترددهای غیرضروری را جدی بگیرند.

 

کدخبر: 547840 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟