به گزارش رکنا، پس از تصویب ساخت بیمارستان زیستی شهر یزد در کنار بیمارستان شهید صدوقی(ره) و با هدف مقابله با بیماری کرونا و خدمات رسانی به بیماران استان در شورای اسلامی شهر یزد، عملیات عمرانی ساخت آن از امروز صبح آغاز شد.

محمود دهقان معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری یزد در این رابطه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به دستور اکید شهردار یزد در ارتباط با احداث بیمارستان زیستی در کنار بیمارستان شهید صدوقی(ره) یزد و مصوبه شورای اسلامی شهر مبنی بر این موضوع، کار عمرانی از امروز صبح آغاز شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم کارهای عمرانی مرتبط با این بیمارستان ظرف 3 روز آینده به پایان برسد و تحویل مقامات بیمارستان شهید صدوقی(ره) یزد شود تا کارهای تجهیز این بیمارستان انجام شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم این بیمارستان در زمینی به وسعت یک هزار متر مربع و با امکاناتی از جمله اورژانس، محل استراحت کادر درمانی، انبار مدیریت بحران زیستی است.

این پروژه با اعتبار بالغ بر 10 میلیارد ریال از سوی شهرداری یزد ساخته و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی(ره) یزد قرار می‌گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 547746 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟