آمار رسمی مبتلایان به کروناویروس درایران تا دهم اسفند ماه/ فوتی 43 نفر ، مبتلا شده 593 تن

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا،کیانوش جهانپور - سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کروناویروس- امروز دهم اسفند آخرین آمار مبتلایان به این ویروس در ایران را 593 مبتلا شده ، 43 فوتی و 123 بهبود یافته اعلام کرد.

وی این آمار را به  تفکیک اینگونه بیان داشت : تهران 51 نفر, قم 21 نفر، گیلان 17 نفر, گلستان 25 نفر، اصفهان 12 نفر ، مرکزی 18 نفر، مازندران 12 نفر،خراسان جنوبی 1 نفر،ایلام 1 نفر، فارس 8 نفر،آذرباییجان شرقی 6 نفر،اردبیل 3 نفر،البرز 8 نفر،سمنان 4 نفر،کردستان 5 نفر،قزوین 46 نفر،خوزستان 4 نفر،سیستان و بلوچستان 1 نفر،یزد 4  نفر. متاسفانه از موارد جدید این بیماری ۹ تن نیز جان باختند. تا کنون از ۵۹۳ نفر مبتلای قطعی این بیماری  ۴۳ نفر فوت شده‌اند.

کرونا را با رعایت موارد محافظتی شکست دهیم

کشور ایران نیز همچون ده ها کشور دیگر جهان، درگیر کروناویروس است. همچنان که  آمار مبتلایان به ویروس در دنیا افزایش می یابد در ایران نیز شاهد رشد آماری مبتلا شدگان به کروناویروس هستیم.

آمار مبتلا شدگان به کرونا در ایران هرروز به شکل تصاعدی در حال افزایش است. سعید نمکی ، وزیر بهداشت ، روز گذشته تاکید کرد که این هفته ، سخترین هفته در مقابله با این ویروس است و از همه شهروندان درخواست کرد از تردد غیرضروری در شهرها و میان شهرها جلوگیری ممانعت کرده و بهداشت فردی و محیطی را با جدیت رعایت کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 547221 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟