نامه وزیر بهداشت به رهبر معظم انقلاب / کرونا را به زانو در آورده و جهانیان را شگفت زده می کنیم

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، وزیر بهداشت، در نامه ای به مقام معظم رهبری، نوشت: پیام امید بخش و پدرانه حضرت عالی، همکارانم را بیش از پیش شرمسار محبت های بیکرانتان نمود.

متن نامه وزیر بهداشت بدین شرح است؛

حضرت آیت الله العظمی خامنه ای

مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

با سلام و تقدیم احترام

پیام امید بخش، پدرانه، مهربانانه و سرشار از صفای حضرتعالی همکاران عزیزم را که در سراسر کشور، شبانه روز و بی هراس دل به دریای بلا زده‌اند تا هموطنان نازنین گرفتار در گرداب بیماری نوپدید را برهانند سراپا شوق و امید و سپاس کرد و خستگی روز و شب‌های نفس گیر و جانکاه را از جسم و جانشان زدود و این فرزند کوچک و سرباز خدمتگزارتان را بیش از پیش شرمسار محبت‌های بیکرانتان نمود.

امسال سربازان و افسران ارشد نظام سلامت با دل زدن به موج سیلاب‌های بهاری و جانفشانی در آنفلوانزای پاییزی، لحظه‌ای از کنار مردم و بیماران نیازمند دور نشدند و با تلاش بی وقفه در کاهش مرگ و میرها افتخاراتی بی بدیل آفریدند که سازمان‌های بین المللی را در اوج تحریم‌های ظالمانه شگفت زده کرد و این بار نیز شیرزنان و بزرگ مردان عرصه بهداشت و درمان جان بر¬کف می‌روند تا با شکست هرچه زودتر بیماری افتخاری نو در تاریخ کشور عزیزمان بیافرینند و پیام محبت آمیز و دلگرم کننده حضرتعالی نفس تازه شان بخشید تا آهنگ گام‌های شتابانشان تندتر و زمان سلطه شان بر عامل بیماری زا کوتاه‌تر شود.

علیرغم رنجی که از رنجوری مردم می کشیم وفاق و همدلی ملی بین همه دستگاه‌های اجرایی، رسانه ملی، نیروهای مسلح، سازمان‌های مردم نهاد و مردم عزیز کشورمان در کنار خدمتگزاران عرصه سلامت با شعار "کرونا را شکست می‌دهیم" نمایش بی بدیلی است که بی تردید با به زانو در آوردن هرچه زودتر بیماری، جهانیان را شگفت زده خواهد کرد.

امروز فرزندان و سربازان حضرتعالی به عنوان مدافعان سلامت در کنار مدافعان حرم و پیروان فرهنگ ایثار و جهاد می‌کوشند تا با لطف پروردگار هرچه زودتر خبر خوش مهار بیماری را به استحضار فرمانده خویش برسانند.

انشا الله دعای خیر حضرتعالی و مردم شریف و مؤمن در لیله الرغائب، جهت دور شدن بیماری و بلا از جان مردم عزیز سرزمینمان و افزایش توان تلاشگران عرصه سلامت کارگشا خواهد بود.

طول عمر با برکت و تندرستی حضرتعالی را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

دکتر سعید نمکی

 

کدخبر: 546907 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟