ترخیص دانشجوی مبتلا به کرونای دانشگاه خواجه‌نصیر

در هفته‌ جاری خبر مشکوک بودن این دانشجوی ساکن خوابگاه دانشگاه خواجه‌نصیر به ابتلا به کرونا منتشر شد. معاون دانشجویی دانشگاه خواجه‌نصیر گفت: نظر پزشکان عفونی درخصوص ابتلای این دانشجو به ویروس کرونا منفی است اما آزمایشات طبق پروتکل اداری انجام و نتایج آن اعلام خواهد شد.

سه روز پس از اعلام منفی بودن تست‌های ابتلا به کرونای این دانشجو، دکتر عبدالمجید خوشنود، در گفت‌وگو با ایسنا، ابتلای این دانشجو به کرونا ویروس را تایید کرد و گفت: در حال حاضر این دانشجو در قرنطینه به سر می‌برد و حال عمومی او رو به بهبود است که امیدواریم تا چند روز آینده مرخص شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه خواجه نصیر، این دانشجو امروز از بیمارستان مرخص شده است.

این دانشجو درباره وضعیت سلامت خود گفت: چهارشنبه هفته گذشته وضعیت جسمانی خوبی نداشتم و به یکی از بیمارستان ها مراجعه کردم که به بنده گفته شد سرما خورده ام، اما بیماری‌ام تا روز جمعه ادامه داشت و وضعیتم بدتر شد، دوستانم مرا به بیمارستان شهدای تجریش منتقل کردند.

این دانشجوی شیمی کاربردی ادامه داد: در بیمارستان شهدای تجریش آزمایش های اولیه بیماری کرونا را گرفتند و جواب آزمایشات منفی بود اما قرار شد در این بیمارستان بمانم تا وضعیتم بهتر شود. سپس روز یکشنبه ۴اسفند به بیمارستان مسیح دانشوری منتقل شدم و دوباره آزمایش های دیگری گرفتند و جواب برخی آزمایش‌ها که روز دوشنبه اعلام شد مثبت بود.

وی بیان کرد: از روز یکشنبه تا امروز در قرنطینه هستم و دوباره آزمایش نهایی دادم و تست بیماریم منفی اعلام شد همچنین حال عمومی‌ام کاملا مساعد است و امروز چهارشنبه، ۷ بهمن از بیمارستان مرخص شدم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 546594 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟