امدادگران همه جا را گشتند، ردی از کوهنورد شیرازی مفقود پیدا نشد/ جستجوها ادامه دارد+فیلم+عکس
حجم ویدیو: 12.96M | مدت زمان ویدیو: 00:01:46

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، عملیات جستجوی هوایی برای یافتن کوهنورد شیرازی مفقود شده در علم کوه ادامه دارد . امدادگران هلال احمر در منطقه علم کوه شاخک هاسیاه سنگ ها _خرسان شمالی و جنوبی _جانپناه های سیاه سنگ ها و خرسان _گرده آلمان ها _دیواره علم کوه _ سنگ سماور _ هفت خوان _ یخچال اسپیلت _ دیواره غربی _ علم چال _ حصار چال که تمامی مناطق مورد اشاره را جستجو کردند.

دوربین های چشمی مورد تجسس و فیلم و عکسیرداری صورت گرفت، سپس تمامی فیلم و عکس ها مجددا مورد بازبینی،تحلیل و کارشناسی قرار گرفت اما همچنان اثری از کوهنورد گمشده پیدا نشد.

جستجو تیم های تجسس برای یافتن اثری از این کوهنورد همچنان ادامه دارد

گفتنی است ،جواد رحیمی ، 38 ساله ،کوهنورد حرفه ای است که بارها به قله های مختلف کشور صعود کرده است اما در حال حاضر سه روز است در ارتفاعات علم کوه ، در برف و بوران و بهمن ناپدید شده و امدادگران هنوز نتوانسته اند ردی از او بیابند.

جواد رحیمی؛ به قصد صعود قله به همراه دوست کوهنورد خود از شیراز به علم کوه آمده بود، بعد از رسیدن به قله، در مسیر بازگشت تصمیم می گیرد عکس یادگاری از خود در آن ارتفاع ثبت کند ،به همین قصد به همراه خود اعلام می کند که چند دقیقه از او فاصله می گیرد تا عکس مورد نظرش را گرفته و دوباره به او بپیوندد ولی از آن لحظه به بعد دیگر از او هیچ ردی تاکنون پیدا نشده و تیم های امدادی، جستجوی گسترده ای را برای یافتن وی انجام داده اند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

WhatsApp Image 2020-02-04 at 15.16.15

کدخبر: 540963 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟