مسافر هواپیما سانحه دیده ماهشهر: ناگهان به زمین خوردیم بدون هیچ اطلاعی/ بعد از حادثه کسی به دادمان نرسید+عکس و فیلم
حجم ویدیو: 3.50M | مدت زمان ویدیو: 00:00:29

یکی از مسافران این هواپیما(ت. م ) که تاکید داشت نام کاملش اعلام نشود در گفتگو با خبرنگار اجتماعی رکنا چنین از لحظه فرود اضطراری و دقایق قبل از آن گفت : در شرایط التهاب وحشت قرار نگرفتیم، هیچ مسافری نترسیده بود بخاطر اینکه تا لحظه برخورد به زمین هیچ اعلام به مسافران نشد که هواپیما در شرایط اضطراری قرار گرفته است و تنها به شخصه حس کردم سرعت هواپیما به شکلی عجیبی در حال افزایش است و به این سرعت مدام افزوده می شد تا جایی که در چند ثانیه کوتاه قبل از برخورد به زمین شروع به فریاد کشیدم کردم و همزمان با ضربه محکمی به زمین برخورد کردیم. ضربه همانند لحظه تصادف شدید یک خودرو بود . ضربه زده شد. گل های نشات گرفته از این برخورد بر پنجره ها پاشیده شد .

وی تاکید کرد : بعد از این برخورد در ابتدا چند ثانیه سکوتی عجیبی فضای کابین هواپیما فرا گرفت و سپس جیغ های از ترس . مسافران انگار دراول در بهت میان زنده بودن و جانباختن بودندو در ادامه وحشت از حادثه ای که از سر گذرانده بوند. تا چند ثانیه نمی دانستیم دقیقا در چه وضعیتی از حیات قرار داریم. آن زمان بود که یکی از مهمانان خانم ، هواپیما به سراغ مسافران آمد و سعی کرد همه را به آرامش دعوت کند.

این مسافر درادامه افزود: بلافاصله درهای اضطراری هواپیما گشوده شد و از ما خواستن به سرعت از هواپیما خارج شویم.

وی در خصوص اینکه آیا بعد از این حادثه تیم های اورژانسی برای بهبود شرایط بعد از این بحران خود را به مسافران رساندند یا خیر گفت : من چنین تیم هایی را در محل ندیدم. خودم چند دقیقه در محل حادثه ایستادم تا حالم بهتر شود و سپس همراهانم به من رسیده و مرا از محل حادثه دور کردند و رفتیم.

این مسافر در مورد اینکه آیا بر بازگشت به تهران حاضر است دوباره سوار هواپیما شود چنین گفت : چاره دیگر دارم؟ چه فرقی می کند ؟ جاده هایمان نیز ایمن نیست و به اجبار برای برگشت به تهران مجبورم دوباره سوار هواپیما شوم ولی به حتم دیگر هیچ وقت تا پایان عمر ، با آرامش و اطمینان بر صندلی هواپیما نخواهم نشست.

 

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 538514 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟