واکنش لاریجانی به اعتراض اهالی یک روستای در دشتیاری/ هنگام افتتاح پروژه آبرسانی صورت گرفت + فیلم
حجم ویدیو: 34.65M | مدت زمان ویدیو: 00:01:23

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، امروز همزمان با دوازدهمین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران، با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر نیرو در استان سیستان و بلوچستان، با اعتبار ۳۲۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، دو پروژه آبرسانی روستایی بهره‌برداری و عملیات اجرایی یک پروژه آبرسانی روستایی آغاز شد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و رضا اردکانیان وزیر نیرو هم‌زمان با هفته دوازدهم پویش سراسری #هرهفته_الف_ب_ایران در سفر امروز به استان سیستان و بلوچستان با حضور در روستای صدیق‌زهی چابهار، عملیات اجرایی آبرسانی به روستاهای منطقه چابهار را افتتاح کرده و به صورت هم‌زمان طرح‌های آبرسانی به روستاهای استان را افتتاح کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، در جریان افتتاح عملیات اجرایی آبرسانی در یکی از روستاهای منطقه به نام (صدیق زهی ) وقتی رئیس مجلس شورای اسلامی لوله آبرسانی را افتتاح کرد ، افراد محلی حاضر در مراسم افتتاحیه اعلام کردند که در این لوله آب هوتک جریان دارد . حتی یکی از حضار که لباس نیروهای امدادی هلال احمر را بر تن داشت خطاب به لاریجانی گفت : این آب هوتک - تصفیه نشده - است آقای لاریجانی ،مردم این آب را قرار است بخورند، شما حاضرید این آب را خودتان بخورید؟

علی لاریجانی در پاسخ به این فرد گفت : این آب تصفیه شده است و مشکلی ندارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 534734 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟